Saturday, July 4, 2015

Pernah Menjual DI MUDAH.MY ?

Pro Niaga


Jika anda serius mahu menggunakan Mudah.my untuk bisnes, saya ingin kongsikan satu rahsia. Anda wajib mempunyai akaun Pro Niaga! 

Pro Niaga akan membantu anda untuk mencapai jutaan pelanggan di Malaysia. Apabila anda mendaftarkan akaun, anda akan mendapat sebuah kedai Pro Niaga secara percuma. 

Anda boleh mengiklan semua produk dan servis anda menggunakan akaun Pro Niaga tadi. Secara tak langsung pelanggan dapat mengetahui lebih lanjut tentang anda, produk anda dan bisnes anda.

Akaun Pro Niaga akan memudahkan anda untuk menguruskan semua iklan-iklan anda. Kemudahan berpusat yang dinamakan Ad Management boleh anda gunakan untuk menguruskan sehingga beribu-ribu iklan anda.

Anda akan tahu iklan mana yang mendapat perhatian pelanggan dan yang mana tidak. Ini sangat penting supaya anda tidak buat iklan syok sendiri! Mana-mana iklan yang tak mendatangkan hasil boleh dibuang. Buat iklan baru yang lebih baik daripada yang sebelumnya.

Sesiapa sahaja boleh membuka akaun Pro Niaga tidak kira orang perseorangan atau syarikat. Ramai yang salah faham ingat nak buka Pro Niaga kena ada syarikat dan kena bayar. Ini salah. Pro Niaga boleh dibuka sesiapa saja. Paling penting, ia percuma. Baik dapatkan sekarang sementara masih percuma.

Nak tahu bagaimana Pro Niaga boleh dijadikan channel terbaru bisnes anda? Paling penting bagaimana nak gunakan ia sampai jadi duit. 



Klik gambar  di bawah sekarang:












terima kasih kerana sudi membaca dan melihat entry disini.Semoga bermafaat untuk semua.!

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT STUDIOSUKE2AJE.BLOGSPOT.COM 2006-2012